Jan Ove Fahlgren nya intresse anmälan

INTRESSE ANMÄLAN

 

Med många års erfarenhet i ledade befattning av framför allt detaljhandel, försäljning, marknadsföring och ekonomifrågor vill jag på detta sätt visa något av det jag skulle kunna bidra med när ni behöver rekrytera.

 

 

Positiv med humor och rejält resultatinriktad och drivande

Nedanstående del är baserat på en enkät gjord hos nio kollegor och chefer utförd av Per Frykman AB. Mer information via 070-624 00 58

 

Jan-Ove är alltid engagerad, men när det börjar att ”storma” vid förändringar och nytänkande, då ser man tydligt att han är MYCKET engagerad. Det bor nog en liten terrier i honom. Störst engagemang syns i den strategiska planeringen där han hela tiden ser förbättringsmöjligheter. Han är en entreprenör med affärstänkande.

 

Han har en mycket bra helhetssyn och är medveten om varje del av företaget och betydelsen av dessa pusselbitar för att företaget ska fungera väl. Jan-Ove vill gärna vara med och påverka med sitt kreativa nytänkande för att företaget ska utvecklas positivt. Han är nyfiken på att lära nytt vilket kan leda honom in på oväntade områden. Dessutom är han mycket verbal och det talade ordet är styrkan. Med ett underfundigt tankesätt blir ofta en presentation av Jan-Ove slagkraftig och berörande.

 

Jan-Ove är ambitiös har en mycket utåtriktad personlighet och kollegor, kunder och chefer uppskattar att finnas i hans närhet. Han är positiv med humor och samtidigt rejält resultatinriktad och drivande. Han tar ansvar och ger alltid en snabb service till kunder och ser möjligheter i det mesta. Han är lugn och stabil - en fixare som man kan lita på som löser uppkomna situationer. Ofta kan han också förutse problemen innan de uppkommer.

 

-

 

Mitt ledarskap

Grunden till min utbildning är en längre ledarskapsutbildning och min militära karriär. Som VD, butikschef och projektledare, har jag en bred kompetens inom detaljhandel, allt från inköp, försäljning, marknadsföring ekonomiansvar och personalansvar. De branscher som jag har arbetat i är till exempel detaljhandel, verkstadsindustrier, tungmetallindustri samt inom försvarsmakten. Jag har även arbetat internationellt men inköp och försäljning.

 

 

 

 

Ekonomi- och Marknadsansvar

Jag har drivit flera butiker som var i behov av nytänkande. De förändringar jag genomförde var både inom själva organisationen samt på marknadssidan.  Resultatet blev att vi tittade på nya verksamhetsområden inom upphandling av tjänster och detta gav mycket positiv resultatutveckling. Dessutom har jag genomfört många reklamkampanjer med ett positivt resultat. Jag kan också tillföra ett brett kontaktnät i och utanför kommunens gränser

 

 

En entreprenör med kundtänkande

Jag har ambitionen att bygga vidare i de bolag som jag verkar i och att det ska stå sig livskraftiga och vara marknadsledande. Jag som entreprenör klarar därför av alla faser i ett företags utveckling, inklusive att rekrytera rätt människor, tänka strategiskt och delegera.

Jag brinner för det jag gör, är hungrig och arbetar med stor motivation mot mål och resultat både själv och tillsammans med mina medarbetare. Jag är ivrig att få till det bästa och har en öppenhet för nya idéer.

Andra egenskaper som kännetecknar mig är att jag är initiativrik och pådrivande - jag är en igångsättare, men också en avslutare

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0